יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

מיקוד קהל יעד

כאשר מפרסמים עסק רשתות החברתיות מומלץ לדעת לאיזה קהל פונים ולמי מיועדים המוצרים או השירותים בעסק למשל אם המוצרים מתאימים לקהל צעיר יותר גם הפרסום בפייסבוק יושפע מכך ויהיה בשעות מסוימות וידבר אל הקהל הצעיר בשפה שלו גם מבחינת תוכן וגם מבחינת תמונות. 
ניתן למקד את קהל היעד גם לפי מגדר, 
מוצרים שמתאימים קר לבנים או לבנות. 
מיקום גיאוגרפי מוגדר שמתאים למיקום של העסק שלכם. 
תחומי עיניין שקשורים לתחום של העסק ועוד שלל פרמטרים לפיהם כדאי למקד את הקהל. 
ככל שהפילוח יהיה ממוקד יותר הקהל יהיה רלוונטי וכך גם התוצאות שלכם יעילות וטובות יותר. 
להמשך ועוד טיפ לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה