כאשר
מפרסמים עסק רשתות החברתיות מומלץ לדעת לאיזה קהל פונים ולמי מיועדים המוצרים או
השירותים בעסק למשל אם המוצרים מתאימים לקהל צעיר יותר גם הפרסום בפייסבוק יושפע
מכך ויהיה בשעות מסוימות וידבר אל הקהל הצעיר בשפה שלו גם מבחינת תוכן וגם מבחינת
תמונות.
ניתן למקד את קהל היעד גם לפי מגדר,
מוצרים שמתאימים קר לבנים או לבנות.
מיקום גיאוגרפי מוגדר שמתאים למיקום של העסק שלכם.
תחומי עיניין שקשורים לתחום של העסק ועוד שלל פרמטרים לפיהם כדאי למקד את הקהל.
ככל שהפילוח יהיה ממוקד יותר הקהל יהיה רלוונטי וכך גם התוצאות שלכם יעילות וטובות יותר.
להמשך ועוד טיפ לחץ כאן
ניתן למקד את קהל היעד גם לפי מגדר,
מוצרים שמתאימים קר לבנים או לבנות.
מיקום גיאוגרפי מוגדר שמתאים למיקום של העסק שלכם.
תחומי עיניין שקשורים לתחום של העסק ועוד שלל פרמטרים לפיהם כדאי למקד את הקהל.
ככל שהפילוח יהיה ממוקד יותר הקהל יהיה רלוונטי וכך גם התוצאות שלכם יעילות וטובות יותר.
להמשך ועוד טיפ לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה